11 juni 2008

Ge aldrig upp!

Efter fem dagar på sommarjobbet och första fullbordade sprinten har jag och mina två kollegor fått en bra start och känner oss på rätt spår. All feedback vi hittills har fått från Anders, Anders och Anders har varit positiv sådan.

Det är klart givande att investera allt engagemang och resultat man kan uppamma i något som förhoppningsvis kommer att bli en ren win-win-produkt, en fin rad i CV:t, något att visa för kompisarna ("Vad gjorde du i sommar då?" "Det här!") och en möjlighetsöppnare för framtida jobb. Men man måste ju ha något givande att göra på fritiden också! Någonting som skingrar tankarna utan att låta en slöa ihop helt. Mitt val: att slutligen kvalificera mig som korean (jag är ju bevisligen inte arbetslös psykotiker just nu i alla fall...) genom att klara 100% av Super Mario Galaxy. Bara 14 stjärnor kvar på Luigi-varvet nu, varav samtliga är lila-mynt-banor.

Precis så här är det att spela Super Mario Galaxy:
"Frustrating, but in a good way", för att citera en viss brittisk spelrecencent.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ånej... Lila-mynt-banor. *gaaah*

12 juni, 2008 12:01  

Skicka en kommentar

<< Home