01 juni 2008

Lookalikes

Efter en härlig helg med Mackan i Lund, med sol, bad, öl, dans, film, indisk mat och världen mest misslyckade raggningsrepliker är jag hemma i Linkan igen. En händelse- och lärorik helg. Bland annat har jag lärt mig att jag är väldigt lik. Flera stycken. En del mer smickrande än andra. Döm själva:


Neil Strauss, a.k.a. Style, författaren av The Game och erkänd mästare i raggning.


Rob Halford, den homosexuelle sångaren i Judas Priest.

Och vad ska slutsatsen bli av detta? Jag väljer nog helst att inte dra någon alls.

Etiketter:

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Du ser lite ut som Tummen också i den där fina försommarbrännan! :-D

vitkor.se/lentummen.jpg

01 juni, 2008 23:03  
Blogger bluerain said...

Jag drar helst inga slutsatser av mina look-alikes heller :P

02 juni, 2008 08:54  

Skicka en kommentar

<< Home