06 mars 2008

LOLektivet

Helt osannolikt lyckad dag igår. Först har vi projektpresentation i programvarukvalitetskursen, vilket gick mycket bra. Sedan, ett mycket produktivt styrelsemöte med LinDai. Den ena huvudpunkten på dagordningen var LinCon, där vi i år kommer att stå för ett officiellt arrangemang, i form av non-stop animevisning fredag till söndag i en av C-salarna. Den andra var det nyligen påtänkta samarbetet med LBK. Det lutar åt att vi kan sluta ett avtal väldigt snart, så att vi kan använda deras urmysiga källare till att titta på anime i i fortsättningen. Mycket najs.

Och bara som grädde på moset kommer Tobbelasse och viftar med en kamera och undrar om någon känner igen den. Min kamera! Min jättefina digitalkamera som jag trodde att jag hade supit bort nån gång före jul! För att fira denna glada återförening beslöt jag mig för att dokumentera några highlights från LOLektivet för eftervärlden. Extrema närbilder beror på att omgivningarna är fulla med skräp.

Hannes.

En del av min blygsamma lya, inklusive dansmatta och gipsavgjutning.

Liten men naggande god animesamling, inklusive tomma Pocky-kartonger och Takkun!

Det är viktigt att veta vem lång man är.

Kalle fick i år världens absolut bästa julklapp någonsin.

Ytterligare bevis på att undertecknad har för mycket fritid.

LOLektivets eget skyddshelgon, Dolph "You-have-the-biggest-dick-I've-ever-seen" Lundgren.

Tidernas kap.

Vår egen "behind-the-bushes"-Bush, dekorerad inför diktatorfesten.

Vår egen "behind-the-bushes"-Bush, Kenny Rogers-dekorerad under diktatorfesten.


Och detta är, beklagansvärt nog, platsen där det mesta av magin händer.

Etiketter: ,