25 maj 2008

Skördetid

Nu ramlar skolprojekten in på löpande band. Det mest lyckade hittills - om än inte det med den mest underhållande produkten - är SaftspeletTM. Byggt av mig, Gustav Nykvist, John Olsson, Marcus Arenius och Rickard Bondesson i kursen TDDD26, Utveckling av interaktiva system. Ladda ner och prova!

Ett lite roligare projekt var ju i TSBK07, Datorgrafik, där jag, Viktor och Åsa byggde en spel där man är ett ufo som beamar upp kossor från marken. Riktigt tjusigt blev det till slut också. Tyvärr får ni inte spela det, eftersom det inte kompilerar under Windows och jag inte känner för att lägga upp hela källkoden i bloggen. Synd va?

Projekt nummer tre har deadline på onsdag. Vi ses då.

2 Comments:

Blogger Thérèse Eriksson said...

Rikard Bondesson.. Namnet klingar skrämmande väl.. Kan han månne vara polare med Hampus Bankler? Med tanke på hur otrooooligt många på tek som jag känner (typ två) så är det min bästa lösning på var-känner-jag-igen-honom-ifrån-problematiken ;)

28 maj, 2008 23:01  
Blogger Linus said...

Jajjemän, de var med i Staben -06 tillsammans.

29 maj, 2008 07:11  

Skicka en kommentar

<< Home