08 oktober 2007

Ett duggregn i bloggtorkan

Nu har det gått flera dar sen någon av mina bloggkompisar uppdaterade. Själv har jag inte heller vart så flitig, och inte har jag nåt vettigt att säga nu heller.

Salsa ikväll och deadline imorgon. Med hjälp av sänkta ambitionsnivåer hoppas jag slippa en till hela-natten-session framför GameMaker för att bli klar med projektet i kursen Design och programmering av datorspel. Efter den förra uppgiften fick jag komentaren av Mikki att "det här kunde ha varit slutprojektet", så jag kände att det var läge att dämpa sig lite. Hur som helst, den förra uppgiften, i sitt klart dugliga skick, heter Mr. Cuddlescruffs is Lost, och kan tankas ner här och köras på en Windowsburk. Testa gärna!

Imorrnkväll får vi se vad det blev av mitt helikopterprojekt.

Etiketter: ,